Μια καμπάνια στις μηχανές αναζήτησης δεν μπορεί να ξεκινήσει χωρίς έρευνα. Πραγματοποιήσαμε λοιπόν έρευνα σε λέξεις-κλειδιά που συνδυάζουν και ύψηλο όγκο αναζήτησης αλλά και χαμηλότερο κόστος ανά κλικ (CPC). Έπειτα, στήσαμε τις διαφημίσεις ξεκινώντας με search και shopping ads για να περάσουμε σε performance max, αφού εγκαταστήσαμε τις κατάλληλες ετικέτες παρακολούθησης στο e-shop για να μην χάνουμε δεδομένα ούτε λεπτό. Αναπόσπαστο κομμάτι του project είναι η συνεχής ενημέρωση και αναφορά προς τον πελάτη για την απόδοση των διαφημίσέων του προκειμένου να επενδύεται το budget του εκεί που αποδίδει.
Αύξηση επισκεψιμότητας και νέων πελατών, βελτίωση του ROAS από τις καμπάνιες και ενίσχυση του customer retention.